לספר על אלוהים!


תמיד כשהיה לי מה לומר עשיתי זאת בע"פ:

אני לא בנויה להיות סופרת  [אני לא אוהבת לשחק במילים],  וגם לא עיתונאית  [אין לי הכשרה],  ולכן כשהתודעתי ל"בלוג"  ידעתי שפעם אשתמש בו בצורה פשוטה.

אני רוצה לספר על החוויות שלי עם אלוהים מאחר ואני מאמינה שהוא קיים ושאכפת לו ממני.

אני  לא דתייה אבל גם חילונית לא,  אני לא שמאלנית אך גם לא מהימין .  אני לא  מחפשת רוחניות ולא  קבלה : אני מתיימרת רק להכיר את אלוהים  בצורה אישית , כילד שמזהה את האבא .

לא למדתי בחוגים ולא עברתי סדנאות  כדי להכיר את  אלוהים.   היחסים ביננו ניבנו לאורך השנים   יום אחרי יום,  תוך קריאה בתנ"ך,   [כן, התנ"ך שלומדים בבית הספר ולא מבינים בו כלום…זה שמקבלים בצבא ושוכחים במגרה ],  מאחר ואני חושבת ששם נמצאים אוצרות אלוהים.

בבלוג זה אני רוצה  להביא טעימה מהנעימות של אלוהים  כדי לפתוח את התיאבון  גם  לכם, ותכירו אותו גם אתם.

מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד חיפשתי משמעות לחיים : היה לי קשה להאמין שבאתי לעולם רק כדי להנות או רק לעבוד, ללמוד, להתחתן, ללדת ילדים לטייל בעולם, לקנות בית ואוטו וכל מה שעושים במסגרת המילה "חיים".

היה לי ברור שאני פה לעוד משהו .

כמובן שחיפשתי כמו כולם,  בכל חור אפשרי משהו שימלא אותי, אך תמיד חזרתי לאותה מסקנה : זה לא מספיק…

עד שיום אחד אבא שלי  נתן לי תנ"ך ואמר : " שם תמצאי את התשובה. "

כשהתחלתי לקרוא הרגשתי שחזרתי הביתה :  למצוא את אלוהים-זה מה שהיה חסר לי,  הוא זה שמילא אותי ברוחו,  והוא לא אכזב אותי אפילו פעם אחת, כי תמיד היה לצידי באהבה וחסד. שנים אחרי אני יכולה להצהיר שאין אמת אחרת מאלוהים, ואין משמעות אחרת בחיים מאשר להכיר אותו וללכת אתו יום אחרי יום כאילו מצאתי אוצר עולמי!

הבנתי  על מי דוד המלך שר בתהילים,  ואת מי משה שרת כל כך הרבה שנים, הבנתי את הנביאים שקראו לכולם- לחזור אליו,  ואת כל האנשים הפשוטים שחוו אותו יום אחר יום.

וזה רק על קצה המזלג…ולכן אני מבלבלת במוח לכולם שלא לפספס הזדמנות פז להכיר את אלוהים האבא!

פוסט זה פורסם בקטגוריה אהבת אלוהים, החיים ואלוהים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה